Alla inlägg under februari 2008

Av cabbe - 6 februari 2008 13:17

sitter med en kopp kaffe igen

och mår inget vidare. Gråter

och sover om vartannat. Orkar

inget, vill inget. usch vill bara

försvinna. orka!

Av cabbe - 4 februari 2008 11:54

Sitter med en kopp kaffe och känner mig si sådär.

Går in i en svacka igen? hm känns som så. Är så

trött och ledsen men har verkligen ingen som

helst orsak till att vara ledsen. BLÄ


Depp depp depp

blä blä blä


Borde ta en långis idag, men känner verkligen inte

för det. Det är ju då man verkligen ska gå. Klarar

inte av att gå neri vikt, usch blir så arg.!!!! Har gått

upp de tre kilona jag gick ner. Nej, idag spyr jag

på mig själv.


det är bara en sådan dag

Av cabbe - 3 februari 2008 11:32

Jaha så sitter man hemma hos mamma och pappa.

Fick god frukost. som alltid när man kommer hit =)

Pappa och jag myste till det igår. Ett glas rött, ost,

 kex och en massa vindruvor. mums!


Mamma är iväg och spelar curling,kommer hem ikväll

någon gång. Får se hur sent det blir. Själv ska jag vara

barnvakt idag med, från 16 till 23. Får se hur bra det

går idag, hon är så himla trött. Igår gick det kanon.


Sov på soffan i natt, eftersom Perry och Linda bor hos

mamma och pappa tills de kan flytta in i nya lyan, vilket

verkar bli inflyttningsbart på måndag.


Av cabbe - 1 februari 2008 14:57

Ikväll ska Danne och jag ha en riktig myskväll.

Det var ett tag sedan, vart ganska mycket den

senaste tiden. Vi ska käka gott, kolla på film

och bara njuta!


Imorgon kommer syrran och hämtar upp mig

ska vara barnvakt lörd och sönd. Så kommer

sova i blacka i helgen. Köpte två fina krukor

i turkos till syrran, hon älskar ju den färgen.

De var billiga och jag tänkte att de skulle

passa in i nya lyan. Se om vi kommer vara där

och fixa en del också.


Ovido - Quiz & Flashcards