Alla inlägg under oktober 2007

Av cabbe - 8 oktober 2007 16:04

Sitter i köket och väntar på att maten ska bli klar

Var hos Linda och Perry i lördags, åt gott, drack

gott och hade trevligt sällskap. Danne och Perry

kollade på fotboll och sedan kom mamma och pappa.

 Vi sov över hos mamam och pappa.


Snacka om att hösten är här, härligt!


Av cabbe - 3 oktober 2007 15:20

Läste igår kväll ut boken, underbar och

älskad av alla. Den var rolig, rapp och man

vill veta mera om hur det går för Bella.

 Måste köpa den andra boken.!


Hade så jävla ont i magen i natt

somnade inte förrän efter 5 imorse.

Aj aj aj

Jag har inte gjort mycket av denna

dag heller, usch vad tråkit allt är,

har bara legat i fosterställning och

kvidit, jävla mensvärk!!!! orka.


Undrar hur Katja har det, om hon

träffat nytt roligt folk och trivs

bättre nu? Hoppas verkligen det!

Måste känns så jobbigt och komma

ny, nytt språk, ingen man känner

men alla är ju inte lika osociala som jag

tur fan är väl det =)


Ser ut som jag och min underbara älskling

måste skjuta upp våran weekend på något hotell

eftersom det kommer vara så mycket i skolan

för honom, känns ruttet men det är som det är.


dagens ord- suger


Av cabbe - 2 oktober 2007 19:36

Läste klart

Liza Marklund- Nobels testamente

igår, den var riktigt bra. Jag som inte haft Liza som en direkt favorit, tyckte verkligen om denna bok. Man fylldes som läsare av frustration, spänning och fastnaglad vid boken. Bra bra bra.

Började igår kväll på en ny som jag idag läste ut,

Christine Falkenland- öde

men det var den sämsta bok jag någonsin läst. Förstår inte riktigt meningen med boken, fattade ingenting *ser förvirrad ut* fattigt helt enkelt.

Nu har jag börjat på

 Martina Haag- Underbar och älskad av alla får se hur den är.


Hittade tre böcker på rea igår, 20 kr styck =)

Av cabbe - 2 oktober 2007 13:40

jag och Danne har tänkt oss att åka iväg två nätter

i december. Någon mysig stad i sverige. Vi har tänkt

oss Ystad men vill gärna se oss runt lite innan vi

bestämmer oss, någon som har något tips på

mysig stad, boende osv ?

Av cabbe - 1 oktober 2007 16:19

Idag blir det gratinerad kassler med paprika och pesto. Jättegott en av mina favoriter!. är superhungrig, magen kurrar och försöker göra sig hörd, och lyckas med guld stjärna i kanten.



Har inte gjort mycket av dagen, var på apoteket en sväng, köpte ny dag och nattcreme. Sedan har jag bara suttit och läst. Vet inte vad mer jag gör av dagen, finns inte mycket att göra.


Jag har suttit en del med mina dikter i helgen, men tappar sugen för det är så mycket. Borde egentligen se till att få ordning på det.

 Ska till min kusin och lämna tillbaka skivan jag lånade utav hennes pappa för typ ett halvår sedan (pinsamt dålig på att komma ihåg saker) ska ge honom en liten blomma som tack och ursäkt. Sedan måste jag förbi asken och kolla kurserna, och ringa runt några samtal. Varför skjuter man upp allt hela tiden ?- blä blir störd på mig själv.


Mmmm börjar lukta riktigt gott, paprika mums.


Av cabbe - 1 oktober 2007 12:20

Gahjävlabergochdalbanasatansskithumör.


Jag kan ju inte påstå att mitt menshumör gör

min personlighet särskilt vacker, usch vilka

humörsvägningar. Igår tjöt jag, var arg och skrattade

om vartannat. men det är väl smällar man får ta

när man föddes som kvinna, okej flicka.


Nu är det dags för en kopp kaffe och en snus

Dagen vet jag inte vad jag ska göra av.

Har en tevefri vecka, haha, sjukt vad mycket

man egentligen spenderar framför den där jävla

dumburken. Kan ju sätta mig bekvämt i soffan

och läsa just nu är det Liza marklund- Nobels testamente

är faktiskt bra, jag måste erkänna att jag inte

varit något hängivet fan utav Liza Marklunds böcker

eller hennes sätt att skriva. Det är så hackigt, flyter

aldrig, för mycket punkter och kommatecken. Men i denna

flyter det på riktigt bra och spännande är det också att följa karaktären.




dagens ord  Berg och dalbana

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards