Alla inlägg den 22 februari 2008

Av cabbe - 22 februari 2008 18:54

kom inte iväg idag, oh vad besviken jag

är på mig själv. Usch!. Fått en ny tid som

jag måste dyka upp på.


Vi har hyrt 2 filmer till kvällen.

Av cabbe - 22 februari 2008 10:37

Stora mängder ångest idag, jävla möte!

kan inte, ska inte ,gå inte, bara skriker

neeej i kroppen. Hatar det här så

jääävla mycket.


Snälla rara pappa kommer och skjutsar                      

mig, snälla pappsingen =). Känns bättre än

att behöva ta bussen, vet att jag inte

skulle komma iväg då. OH ÅNGEST.


Sovit bra i natt ändå, det är ett framsteg

brukar ju inte få någon sömn natten innan

ett möte, eller andra saker som är planerade

och som jag har svårt för. Ett plus i alla fall.                                             
       


Vad ska man hitta på mer idag då ?

Ovido - Quiz & Flashcards