Alla inlägg den 18 februari 2008

Av cabbe - 18 februari 2008 21:55

Oj vad dagen gått fort, suttit och målat

och helt tappar grepp om tid. Var inte

nöjd med den gula bakrunden, nu är den

 svart med vita snirklar och röda prickar.

Blev mycket bättre, tycker jag!


Usch är så arg, skulle göra omelett

mend et sket sig, fick kasta skiten

sedan tänkte jag steka men det sket

sig och nu blir det kokta ägg istället.

Var ju sugen på en god omelett!


bläbb


Jävla pengaproblem som ständigt

ska vara närvarande, spyr på det.

Nu kränglar det för fulla muggar,

får se hur det blir. Fy sjutton gubbar



Stackars lilla Livia är förkyld

hon sov bara två timmar i natt

hon är så täppt i näsan, lilla plutta!


Av cabbe - 18 februari 2008 12:16

Tack vare Anne-Gudrun så hittade

jag Kom till mamma. Tack så

 jättemycket!




Chana feat Ogaby- Kom till mamma


 


coola killen står i hörnet kom till mamma, kom till mamma lala la



 Såg kKing Kong igår, för första gången.

Usch jag grät floder, så hemsk film! Han

ville ju bara beskydda  henne, usch! Trodde

inte att filmen ens skulle vara värd att se,

trodde ärligt talat att den skulle vara kass.

Men oj så fel man kan ha, gillade verkligen

rullen! trots att den var hemsk att se.


RAAAAAW ( står på stolen och slår mig på bröstet )

Ovido - Quiz & Flashcards