Alla inlägg under januari 2008

Av cabbe - 31 januari 2008 21:32

ja vilken tur att jag gick. Efter en och en halvtimme

med mig själv i fokus, hitta mitt center, min mittpunkt

min stabilitet så kände jag mig bara så  avslappnad.

När jag kom hem och jag skulle förklara för Danne att

jag kände mig så tom och lätt så sa han avslappnad?

och det var så skönt, att slippa ångest tankarna som alltid

finns där och gnager inne i mig. jag var totalt jävla

avslappnad!! Gah vilken känsla, och vilken jävla tur

att jag gick


Dagens ord:

avslappnad

Av cabbe - 21 januari 2008 11:22

Ojoj

var på 30 års fest i helgen, Mia som fyllde.

Festen var långt ute i ingenstans och vi skulle

få skjuts av Michas pappa. Jag ( smart som jag är) kommer

på en halvtimme innan att jag  ska med.

Jag hoppar in i duschen, sätter på musik,

sminkar mig, sveper ett glas rött, i ett

hastigt försök att komma i någon sånär

feststämning. Efter en halvtimmes

panik är jag klar och redo att partaja.

och om jag sedan gjorde det! Full kastrull

är det enda jag kan säga.


Detta hann jag med under min fulla kväll.

o Skratta

o babbla

o gråta

o ego prat

o "provsjunga"  hm menar yla, till att köra i ett reaggeband ( eller hur det stavas)

o lite mer egoprat

o prata alldeles föör högt ( speciellt i bilen hem)

o tjata allldeles för mycket ( speciellt i bilen hem)

o ge ut mitt nummer till en tjej som såg så ensam ut

   ( du kan alltid ringa mig om du behöver sällskap)

o och så lite mer egoprat


Hm en riktig fjortisfylla haha. Jag vet inte, men blivit så

himla full de senaste gångerna, dricker så sällan så nu när

jag väl gör det vill jag aldrig avsluta kvällen, dricker och dricker

och vill aldrig gå hem. Resultatet blir tyvärr fjortisfylla.


Men fy fan tack mia, det var en kul kväll, det behövde jag

och grattis igen!!!

Av cabbe - 17 januari 2008 15:25

Idag har jag vart på kroppskännedomen igen

känns skönt i kropp och knopp: Var en helt

underbar promenad dit, musik i telefon, och solen

som tittade fram. Underbart! Men känner mig

ganska tom i skallen, trött!


Lust att se Shag - The Movie , det var år

sedan jag såg den! Får försöka hitta

någonsans där man kan köpa den =)

Av cabbe - 16 januari 2008 09:36

Jag är så jävla trött på alla skriverier om

Britney. Blir illa mående av att folk gottar

sig i andras tragedier. usch det smakar illa!

Förstår de inte att det mest human,vore

att lämna henne i fred? usch alla borde sluta

läsa sån skit, så de inte tjänar pengar på det.

Sluta läsa skiten! Det har gått för långt. De

sparkar på en människa som redan ligger


Av cabbe - 15 januari 2008 20:29

Håller på att samla ihop alla gammla

dikter, pappa ska hjälpa mig göra

en bok av de. Min egna lilla diktsamling.

 Spännande, men det skjuts upp ett tag

för pappas rygg och allt, men man kan ju fila

lite under tiden!


Så jag sitter nu och lyssnar på musik

och filar på mina såkallade dikter.

ha ho hu

och så dricker jag citron vatten

med massor av is, såklart!


Av cabbe - 14 januari 2008 16:25

Idag blir det gratinerade färsbiffar

med ungsbakade grönsaker. mums!

Var ute och gick en sväng idag, gick

till Manuelas grav. Hennes kort på

stenen är så himla fint, hon ser ut s

om en ängel!!!! Hon är en ängel!


Mamma var här en sväng förut.

Lämnade värmedynan som jag

ska få låna ett tag. Skönt för ryggen

den känns helt paj.Kommer knappt upp

ur sängen, och ska inte tala om när

man sover och vaknar varje gång

man vänder på sig. gaaaah man blir

ta mig tusan galen.!'



Katja kanske kommer hit wehuuuu

hoppas hoppas, håller tummarna.

Vi har inte setts på 5 år. Fan vad

tiden gått. hehe. Håller som sagt

tummarna att det blir av, nu när

hon kommer hem från London en

vecka. tvi tvi tvi

Av cabbe - 13 januari 2008 22:35

och så har ännu en helg passerat!

Det var jättetrevligt hemma hos

mamma och pappa, fick god mat,

flygande jacob muuuums. Mami

lagar alltid mat jag älskar när jag

kommer hihihi, hon är så under-

bar!!!!. Vi pratade, skrattade

och hade det sååå trevligt så.


Lollan kom dit och drack lite vin

med oss, åkte hem med henne

sen på natta. Kalle, hennes man

kom och hämtade oss, snällt va =)

Hade ju tänkt att stanna över natten

men kände att jag lika bra kunde

åka hem så slapp mamma köra

hem mig dan efter, skönt för

henne =)


men det var en skön helg!!längtar

till torsdag, ska bli spännande att

gå dit igen! Kändes så bra sist..


Nej nu är det dags att ge upp

gå och lägga sig och låta morgon

dagen ta över, natti natti

Av cabbe - 11 januari 2008 23:22

jag är så trött ,jag förstår inte själv

varför jag inte gått och lagt mig än.

Håller på att laga en liten omelett till

Danne. En nattomelett bestående av

ägg, bacon, ost, tomat, och krydda.

Står nu i ugnen och gottar till sig.

Så snart, hopp i säng

gäsp


Imorgon kommer mamma och hämtar mig

tänkte vara där till på söndag. umgås lite =)

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards