Alla inlägg den 19 februari 2008

Av cabbe - 19 februari 2008 20:35



Hm det ser inte så bra ut, brödet är blekt,

väldigt blekt. Trots att det nu varit inne

 en bra tid, borde fått mer färg :S Som sagt

jag är verkligen ingen bakare, hm menar

så klart bagare haha


Är trött, för trött för mit eget bästa känns det som.

Skulle somna om  jag inte satt och skrev. gaaash


Missar ju Gossip girl, oouh vilken miss. suck . Nördigt men sant jag tittar på  Gossip girl och tycker till och med att det är bra. Dumma bröd att jag missat det.!


Av cabbe - 19 februari 2008 19:22

jag är nog sämst på att baka. Klarar

det inte ens när allt är klart utan att

tillsätta vatten. haha. Köpte en

färdig förpackning, gi bröd, tre påsar

i förpackningen . Smarta camilla som

aldrig är för snabb eller så, häller i alla

påsar och knådar degen. Ser sedan

att ena påsen var till  topping, skulle

alltså inte i degen :S Hm ... undrar

hur det kommer smaka, bajs ?


Fick mina födelsedagspresenter i förskott

vilka gulliga föräldrar jag har =). Ett par ur

söta skor, en bal toapapper och en ny

stekpanna hihi. Är de inte underbara!


Misslyckades tvärt med mina raggmunkar idag

grrrrr så arg jag var, ville slå någon/något. 

Ingen av våra tre sugiga stekpannor funkar

längre jag blev galen. Men åså fick jag en ny

eftersom de ringde mitt i stekningen och hörde

hur jag svor.


Jag ger mig själv applåder men varför är en himliigheet

Av cabbe - 19 februari 2008 12:52

ja det är väl så man kan beskriva dagen.



Krångel med att få svar på vissa frågor

hånglar lite med mannen i mitt liv,

passar på nu när han är hemma hela dagen

och så fattig som en hårlus utan hår.


Känner mig tung idag, allt känns tungt.

Har ingen direkt lust att göra något.

Disken orkar jag inte ta tag i och högen

med tvätt finns inte ens en tanke på

att ta tag i. Orken finns inte där.GAH


Saknar Jaxon så himla mycket !


Ovido - Quiz & Flashcards