Alla inlägg under februari 2007

Av cabbe - 28 februari 2007 14:37

sitter och smaskar på pumpafrön, dricker vatten och lyssnar på welcome to the black parade. har suttit och sytt lite, eller nja iallafall börjat klippa olika delar, ska bli en liten babytröja. Snöar ute igen, hum, vill ju ha vår nu:(. Är trött på det här.I sommar åker vi till Mellbystrand, hela familjen. Jag danne, mamma, pappa Linda Perry och deras lille knodd. =)PLus två hundar :P.. blir fullt hus. Hyrt en stuga vid havet. Ska bli så skönt! Förra året var vi i Beddingestrand, jättehärligt. Var som att vara utomlands, vi hade tur med vädret.

Av cabbe - 28 februari 2007 11:36

Lipgloss and letdown, bara älskar den låten!Snyggt namn på den med, och texten är underbar, sårbar.. jaja A static lullaby är det iallafall som gjort den. Avnjuter låten med en varm kopp caffe latte och ett dåsigt huvud. Förkyldningen sitter tyvärr kvar idag med =(.KOllade på oprah idag,tjöt ögonen ur mig, fick mig att tänka. Undrar hur en så stark och självständig tjej som jag var, blivit så nedbruten som jag blivit. Jag som alltid stod på mig i allt och gick min egen väg, är idag rädd för allt, tar åt mig något fruktansvärt av vad alla säger och får dåligt samvete för allt. Uach!! Tonåren kan verkligen vara orättvist...

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<<
Februari 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards