Alla inlägg under februari 2008

Av cabbe - 14 februari 2008 19:23

Idag var det verkligen tufft

hade sådan panik, skakade

svettades, usch jag ville

bara springa hem. Så började

jag tjuta oh, suck. Men stannade

kvar och stod ut, var en riktig

fight idag, mot både panik

och ångest. De är så gulliga,

pratade med mig och visade

att jag inte behövde skämmas

Tack ni underbara!

Av cabbe - 14 februari 2008 09:52

Sitter med en kopp kaffe och väntar

på att mina ägg ska bli klara. Ska iväg

till Vidofysio terapin senare idag, ska

blir riktigt skönt! Var ju inget förra

veckan, ledigt, men idag så!


Av cabbe - 13 februari 2008 16:44

Kom nyss hem från en skön promenad

med min älskling. Vi tog oss en lång tur

i solskenet. Är det inte underbart att

solen tittar fram =)


Håller på att laga mat, blir wook idag

med biff, grönsaker, soja och grädde.

det är mumsigt värre !

Av cabbe - 13 februari 2008 14:54

Städat idag igen, nu är det verkligen

skinande rent hemma. Till och med

fläkten som inte sett en trasa på

3 år har fått sig en omgång =)

trevligt jaja jag vet men vi har

aldrig påstått att vi är annat än

skitgrisar.


Nästa vecka sätter kurserna igång,

ska bli skönt att ha något att göra.

Blir ju mycket sitta hemma. tråk!



Av cabbe - 13 februari 2008 13:03

Två minuter efter att jag skrev inlägget

gooodiiis sugen igår så sprang jag ner

till macken och köpte mig en påse.

Och gud vad jag njöt... men usch nu vill

jag inte se godis på en vecka igen.

Av cabbe - 12 februari 2008 19:40

Sitter och är såå himla godissuuugen.

Usch var nu en vecka sedan jag åt någonting

sött. Tuggar av mig fingrarna snart. Jobbigt.

Suck.

Av cabbe - 12 februari 2008 16:08

Så har man tagit sig en tur

ner på stan. Gick bra, bara

lite panik men lyckades

hantera den. Jippi. Kunde

vara i en affär i 20 min, utan

att gå ut emellan.

 Tummen upp för det!                                              
                   

 Köpte en bok om grekisk konst

 och en liten låda i trä med

massor av fack som blir perfekt

att ha i smyckeslådan. Så det

blir lite ordning där med. Yess.


Idag blir det lax med broccoligratäng.





Av cabbe - 12 februari 2008 13:07

Jag ska ut och gå men har inte tagit mig iväg ännu

Tänkte ta mig en sväng ner på stan, inte för att jag

har pengar att göra av med, men man kan ju alltid

titta och drömma. Var en jobbig natt utan sömn

kunde inte somna, klockan var nog runt 5 innan

jag till slut slöt ögonen och flydde till drömmarnas

land. Så lite jobbigt att hålla sig vaken, trots att

jag vaknade sent idag.


Sitter med en kopp kaffe och njuter av tonerna

från Winnerbäck, gud så skönt! Ringde runt idag

och blev lika besviken som vanligt på hur otrevliga

folk kan vara, byt jobb om du inte orkar möta en

med lite respekt. Har fortfarande inte fått svar

på sakersom borde vara klara denna månaden,

dåligt! Kommer ta ca tre veckor, tre hela veckor.

 usch usch... besviken!   


Vad fint det är i köket! Ser mycket mycket större

ut. Vill köpa hem lite nya växter, skulle verkligen

behövas. Kanske fyra gröna växter till vardagsrummet

två till köket och en till hallen. Kanske någon till

sovalkoven. Hmm. Ha pengar då =) Fattiglapp               

Ovido - Quiz & Flashcards