Alla inlägg under november 2007

Av cabbe - 28 november 2007 13:04

iväg och måla idag då, får se vad det blir.

Mer kaffesugen men magen kör, inte bra, inte bra =)

Sitter och lyssnar på musik och funderar. Vad

jag funderar över? hm allt och inget på samma ggn.



Så faller snön, lite lite men ändå. iallafall något =)

Vill iväg och köpa garn, sticksugen. Och så vill jag

köpa lite mer växter/blommor. hmhm

Av cabbe - 27 november 2007 17:02

Idag blir det gryta =) Gjort massa så vi

har lite lunchlådor i  frysen.


Var och pysslade lite idag, gjorde klart

ena julkulan och sedan en ängel, kylskåpsdekoration :P

Det var kul att vara iväg lite iallafall.


Satt upp nya gardiner, eller nja, mina jag hade

i min lägenhet. Blev jättebra! så fint så!


är så pömsig så, men måste hålla mig vaken

nya bones avsnitt ikväll JIPPPIIII

Av cabbe - 25 november 2007 12:49

Sitter med en kopp kaffe och njuter

snön föll i natt =), sattt och tittade på när

flingorna dalade ner utanför mitt fönster

så mysigt så.


Håller på att sticka en sjal/halsduk till Lollo

vi var och köpte garn till henne igår det går

i blått med olika beige, bruna nyanser, blir

nog fint =)


Fick äntligen tag på kartonger igår, YEZZZ

så nu kan vi börja rensa i källaren och här hemma

lägga ner allt i kartonger och inte i papperskassar som

innan, vilken röra!


Har tänkt mig att baka bröd idag med, får se om

tiden räcker till. Danne ligger i soffan och är bakis

får se hur mycket han orkar rensa *ler*. Han var ute

hos Henka igår med grabbarna. Jag myste för mig själv,

med filmer och gott att äta =)

Av cabbe - 21 november 2007 21:58

Leif, Dannes pappa, åkte med oss och köpte lite

julpynt idag,vi var överallt. Fick tag på allt vi ville ha.
Plastgran( stoor) stjärna och massa annat julpynt.

Skönt att ha det gjort, nu längtar jag bara efter att

få sätta upp allt.


Sitter och stickar en sjal/ halsduk till IngaLill som hon ska

få i julklapp, går i lila nyanser. Lyckades låsa ut mig idag

jättekul, inte!! Men Danne kom till min räddning som alltid =)

min hjälte *fniss*. Just nu är han ute med klasskompisarna och tar

några öl och firar att de är klara med ett projekt. KOmmer nog hem

sent och jag gissar på att jag sover då, är såå trött

Av cabbe - 20 november 2007 14:34

Idag är en trött dag.

Men ska snart ner en sväng på stan med Danne

vi ska kolla lite på julpynt, se vad som finns.

Var och handlade igår, oh vad skönt med full

kyl och frys =)


Köpte mig lite nytt garn med, och har stickat

mig en jättefin sjal/halsduk som kommer

värma mig i vinter!

Blev väldigt nöjd med resultatet, ska sticka

en till Inga-Lill också, ska gå i lila.


I år ska vi ha en stor gran =) hihi vad myyysigt!!!!!!!!



Av cabbe - 18 november 2007 13:40

Sitter och dricker en kopp kaffe

har ju haft sådan smärta i magen denna vecka

så i fredags fick jag tid hos en läkare

visade sig att jag har IBS och magkatarr.

Fått tabletter och efter en dag var smärtan borta.

Ahhhhh så jävla skönt!!


Sitter och drömmer mig mot jul

önskar mig mycket snö i år

hoppas hoppas hoppas =)

Av cabbe - 15 november 2007 12:24

Julen närmar sig med stormsteg

jag känner mig som ett litet barn,

längtar efter att få plocka fram alla julsaker

julpyssla, baka, och klä granen och såklart längtar jag efter snön.

Julen är så himla mysig =)

Av cabbe - 13 november 2007 21:21

Sitter och lyssnar på Alicia Keys- No one.

Kan inte få nog av den låten, texten är

så vacker och vi ska inte snacka om hennes

röst. Gaaaah.


Var barnvakt idag, det gick bra men gud

så trött jag är. Gäääsp.


Jag ryser

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< November 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards