Alla inlägg under februari 2008

Av cabbe - 29 februari 2008 18:56

Idag har det varit sömnigt, var på stan med

Danne och köpte lite pärlor. De hade halva

priset på allt i butik, det mesta var ju borta

men lyckades inhandla lite smått och gott!!

Sedan tog vi en långis, var skönt som faaan.

Och sedan sov jag bort resten av dagen. hepp


Ikväll blir det så ska det låta, wehoo.

Av cabbe - 28 februari 2008 11:33

Idag är det dags för vidafysio terapin igen!

Äntligen, känns som om det mer än en

vecka sedan jag var där sist, har faktist

sett fram emot det som fan. Känns så skönt

när man vart där.


Ja det närmar sig domedagen, dagen då man

blir 23. Blir lite tårta på dagen och sedan lite

vin på kvällen, inget speciellt. Blir bara familjen.


Är inne på min tredje kopp kaffe, mums!

Av cabbe - 27 februari 2008 13:49

Usch vilken tråkig dag! Har verkligen

ingenting att göra. Tvätten är tvättad

hemmet städat, suck. Vädret gör ju

inte att man ler mer precis. Plus att

man åkt på en förlylning också, typiskt.


Nej vad störd jag blir på mig själv, nu

har jag klagat tillräckligt för en hel vecka

framåt. så det så

Av cabbe - 27 februari 2008 12:57

Är ledig idag, skulle egentligen ha

malar kursen men den är inställd.

Tråååk. Sitter med en kopp kaffe

och funderar på vad man ska hitta

på idag...

... Yes ordnade sig med problemen.!

Vill inte gå djupare in på det.

Av cabbe - 25 februari 2008 11:02

Så är det måndag igen och solen tittar fram.

Oh längtar efter våren, slutet på våren då

sommaren tar över, oh härligt! Var ju hos

mamma och pappa i helgen, oj vilken mat

vi fick, förrätt och herregud, mumsigt!


Vad ska man göra av dagen ? jag funderar

på att gå ut och gå en sväng, men måste

städa och tvätta. Hm får ta tag i alla

måsten, sen ta en promenix.

Av cabbe - 23 februari 2008 15:37

Lyckats gå ner 3 kg sedan jag börjat med

GI metoden. Mmm det är bra men det är

inte nära målet än. Jag har 12 kg kvar att

tappa. Känner inte att jag gått ner något

 än, men det ser jag fram emot, att märka

att kläderna inte sitter riktigt så tajt som

de gjort. Men nog pratat om vikt.


Idag är vi som sagt bjudna på middag

ska bli så trevligt. Undrar vad det blir

för mumsigt. Får tänka på vad man tar

så man skippar kolhydrater, eller i alla

fall tänker på att inte ta så mycket.

Men känner på mig att det är en av

mina favoriter och då är det ju pasta.


Mitt hår är riktigt lockigt idag, blir

lockigare med åren. Läängtar efter

ett besök hos frisören, men det

får vänta yttligare. Skulle vilja klippa

av allt, över axlarna men alla har så

svårt att klippa mitt tjocka självlockiga

hår, så skulle säkert inte bli bra.

Fegiiis, i know

Av cabbe - 23 februari 2008 14:52

Har kletat på mig lite färg i fejjat för

en gångs skull, alltså sminkat mig =)

Sitter och lyssnar på musik och

sjunger med. Okej sjunger kanske

var lite väl magstarkt, vi nöjer oss

med ylar med !. Stackars grannar hihi.




Av cabbe - 23 februari 2008 11:53

Är bjudna hem till mamma och pappa

på middag ikväll, ska bli trevligt och

gott såklart!


Sitter med en kopp kaffe och funderar

på vad man ska göra av dagen. Just nu

har jag två ägg på kokning och en tallrik

fil som väntar på att bli uppätet. Sedan

vet jag inte vad jag ska hitt på.

Ovido - Quiz & Flashcards