Alla inlägg under augusti 2007

Av cabbe - 30 augusti 2007 14:28

 .-.

Har varit ett par riktigt jobbiga dagar

men vi kämpar vidare.

.-.

Av cabbe - 27 augusti 2007 15:06

Äntligen känner jag mig liite

piggare och lite gladare =).

Var en väng på stan idag

tänkte inhandla något nytt

i klädesväg men hittade

ingenting. Va fan... Ska det vara

så svårt ? Är ute efter ett linne

och en kofta, men hittade verkligen

ingenting. nothing. nada..


Sitter och dricker kaffe

funderar på vad jag ska laga

för käka idag. Hmm borde

åka och handla snart, finns

inte mycket att välja på...


På onsdag, torsdag och fredag

ska jag passa Livia =). Ska bli

skoj, ut och gå och mysa lite.

Hon är så himla härlig, pratar

väääldigt mycket nu. Ska bli

kul.

Av cabbe - 24 augusti 2007 10:19

trött trött trött

skulle kunna sova hela dagen.

På måndag är det upprop, hjälp.

Känner mig redan nervös, lätt

illamående. blä. Hoppas allt gåt bra med

skolan. Just nu känns det inte som en

möjlighet men får hoppas jag mår lite

bättre snart. Och får sova ordentligt.

Har sovit dåligt i två veckor nu. Mycket

i skallen som jag oroar mig över, kan inte

slappna av alls. Men det blir bättre, som

alltid. ( försöker vara positiv ).

Av cabbe - 23 augusti 2007 11:15

Somnade inte förrän efter sex imorse

usch, är så trött!!

Sov bara till 9 halv 10 så kommer gå

som en zombie idag. bläbb.


Danne är nog lite bakis idag

skulle jag tro. =)


Ska hämta Livias dop present idag hihi

Funderar på att ta en tur på stan

men vet inte ifall jag klarar det

vi får se. Fick brev från skolan idag

vi börjar nästa vecka ( nervös). Får

se hur det går....

Av cabbe - 22 augusti 2007 14:28

Lyssnar på Sahara Hotnights och lagar mat.

Idag blir det kassler med champinjoner i gräddsås

och potatis till. mums Danne älskar det =)


Idag ska han iväg med nya ''klassen'' till Linköping

och kolla på Sahara Hotnights och supa

fuskiit skulle så gärna vilja se de.

grrrrrr

skööna låtar som fan

Köpte deras nya skiva när vi var i Mellbystrand

bra bra bra. Men det sägs att de sjunger falskt live

kanske lika bra man missar det :P


Nee dags för såsen.. see ya

Av cabbe - 21 augusti 2007 13:06




Var och klippte mig igår

kom hem med ena sidan ca 2 cm längre än den andra

och ena sidan tjockhårig andra helt uttunnat.

vad fan sysslade hon med? ser bara för taskigt ut.


Av cabbe - 19 augusti 2007 16:37

jag har ju haft panikångest och social fobi

i flera år nu tror det är ungefär 7 år

men vad fan spelar det för roll.

Det går upp och ner, periodvis bra

ialla fall helt okej. eller nej inte okej

men jag klarar vissa saker

som att gå upp på morgonen

gå på kbt, ta mig ut, äta ute, träffa folk.

Sen går det tillbaka, jag går tillbaka.

Som nu, nu klarar jag inte de simplaste sakerna ens.

och det är så jävla jobbigt. Så himla tiufft att orka ta sig fram igen

Varför kan man inte vara kvar och gå framåt hela tiden ?

Varför dessa turer ?

Jag förstår inte

jag orkar inte

jag vill inte


Av cabbe - 19 augusti 2007 15:01

Jag vet inte vad det är med mig.

Känner mig bara så himla trött

som jag säkert skrivit tiotusentalsgångerredan.

Orkar ingenting, knappt att gå upp på morgonen.

Det var ett bra tag sedan det var så här.


Klarat många hinder

men nu orkar jag inte.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards