Alla inlägg den 16 februari 2008

Av cabbe - 16 februari 2008 16:00

Usch vad frusen jag är idag

måste nog leta upp något varmt

att svepa om mig. uno momento...


 ... im back

hittade Dannes stooora tröja

som jag bara älskar att krypa

in i när jag fryser. Den är såå

stor och så mysig. HiHi.


Funderar på vad man ska göra av resten

av dagen, hittills har man ju inte gjort

något alls. Rensat i datorn, fixat men

mappar och filer och hej o hå..inte det

roligaste men det behövdes, veerkligen!


Idag blir det kött med wook , igen.

Det endá vi har hemma typ, förutom

korv och neee inte alls sugen på det.

Inte ett dugg, faktist.



Hörde en låt på radion,

Kom till mamma, hittar den

ingenstans. Skulle vilja köpa den,

någon som vet vart man kan hitta den ?

Den var så kass att jag måste ha den.


Är lite cp på den fronten. fastnar för

viss dålig musik, det är nästan så att

de är så dåliga att de blir bra. Hm lite

små sjukt är det allt. Skärpning, Milla!



Av cabbe - 16 februari 2008 15:00

Sitter ny duschad och lyssnar på musik.

Just nu strömmar Lillasyster- Umbrella

ut ur högtalarna på högsta volym.

Danne är iväg och kollar på fotboll med

några från klassen, gruppen eller vad det

nu heter. Tänkte sy lite idag men det sket

sig, fick ingen känsla för något tyg alls.

Hade en ide men funka inte med de tyger

jag har. Måste köpa lite nytt, större tyg bitar



Ovido - Quiz & Flashcards