Alla inlägg under mars 2008

Av cabbe - 22 mars 2008 12:38

Sitter ju hemma hos mamma och pappa

hittade gamla skivor med massa gammal musik

sitter och sjunger och dansar, härligt!


Av cabbe - 22 mars 2008 11:04

Så har man ätit en underbar frukost. NamNam.

Solen tittar fram men det är minus ute. Mamma

jobbar till 16, stackare. Vi andra ska väl bara lata

oss framför tv:n i väntan på att dra oss.


Sitter med en kopp kaffe och funderar. Har

inte riktigt vaknat ännu. Igår var jag så himla

trött, så vi åkte hem redan vid 21. Det var

jättetrevligt, vi åt och drack gott med trevligt

sällskap. Jag somnade vid 22 tiden och sov

som en stock hela natten. HÄÄÄRLIGT!

Av cabbe - 22 mars 2008 10:01

Sitter hos mamma och pappa. Vi ska snart

äta frukost, finns det något jag älskar när jag

är hemma och som jag saknar så är det den

underbara brak frukosten. Mums.


Ikväll/eftermiddag ska vi hem till syrran och

äta påskmiddag i deras hus. Har köpt jättefina

presenter till de ( hihi ). Hon är ju galen i turkost

och Perry gillar levande ljus så hittade jättefina

ljusstakar/ljushållare i turkos. Känns perfekt!

Av cabbe - 21 mars 2008 11:17

Vad kul att det är långfredag och stan öppnar 12

apeciellt kul är det när man gått ner redan 10 för

att köpa inflyttningspresent till systra mi, och hela

centrum är stängt. Jippi fucking jej.


Sitter med en kopp kaffe

och tänkte ta ,mig en runda betapet.

Av cabbe - 20 mars 2008 19:30

Jag är trött så trött

sitter med en godispåse och myser.

Sängen ropar mitt namn, det är verkligen

frestande att krypa ner under

täcket och sova, men då blir det ingen

sömn inatt. Får försöka hålla mig vaken

ett tag till. Bara en liiiten stund till...

Av cabbe - 20 mars 2008 19:22

Har fyndat idag,hittade en wrangler

kjol för 199 kr, grymt snygg! och skön.

Sedan köpte jag ett par urläckra pumps,

och en svart t-shirt. Yeah!


Mami är underbar, köpte ett par skor till henne

och sedan gick vi upp till oss och fikade. Loove!


Av cabbe - 20 mars 2008 09:48

Sitter med en kopp kaffe och två mackor

med ost och tunna skivor gurka. Mums.

Idag ska vi på stan och köpa present till

Inga Lill, hon fyller 50.Vi har tänkt oss något

snyggt armband. hmm hmm. Sen ska jag

shoppa med mami, hoppas jag hittar

något! Håller tummarna.


Av cabbe - 19 mars 2008 11:59

Sitter med dagens andra kopp kaffe

och lyssnar på Brittan, piece of me.

Sjunger med lite falskt och flinar

för mig själv.

Ska snart iväg och måla lite. Känns

inte så jätte kul idag men men, det

är bara att lyfta på arslet och gå.

Ovido - Quiz & Flashcards