Alla inlägg den 4 mars 2008

Av cabbe - 4 mars 2008 17:32

jaha så har man råkat ut för ännu en grej

räcker det inte nu ? Jaja jag har fått en vagel

i ögat, och sablarns vad det rinner. Ser ut som

jag fått en smäll eller två, inte såå snyggt precis.

Aja, sånt är livet. sexigt sexigt!

Av cabbe - 4 mars 2008 10:30

Igår åkte jag med mamma och pappa till

Ikea, allt gick jättebra tills vi satte oss

och skulle käka. Jag fick sådan panik,

svettades, skakade.. jag var tvungen

att springa  in på toaletten och både

spy och hm annat, trodde jag skulle

svimma där inne. Satt kvar och grät ett tag.

 De var så snälla,

fick ta med mig maten hem. Usch vad

hemskt det är, speciellt när paniken

sätter sig så fysiskt. Jag somnade

direkt när jag kom hem, paniken tar sån

kraft. usch hatar det där.

Idag gick det inte så bra på kursen heller

var bara där en halvtimme, knappt. BLÄ

Ovido - Quiz & Flashcards