Alla inlägg den 3 mars 2008

Av cabbe - 3 mars 2008 12:04

känner mig inte direkt ledsen men ganska så nere.

Kan inte beskriva känslan man jag har gråten ihalsen.

Allt känns så hopplöst och förtvivlat svårt. usch för

den här känslan.





Av cabbe - 3 mars 2008 10:00

Idag har jag inga som helst planer

ovanligt va!. Syrran var här igår

med min lilla favorit, Pluttan. Oj

oj vad hon har växt sen sist jag

såg henne, hon står och går med

hjälp av bordet, gah så himla sööt!


Har gjort två nya armband, ett i blått

och ett i rött. Syrran ska ta med alla

mina pärlor som blev kvar hos henne

efter pysslet i julas. Har två lådor som

jag bara längtar efter att dyka ner i!.

Systra mi ska baka en chokladtårta till

mig och mitt kalas :D so sweet. jag är

sämst på att baka, usch blir aldrig bra.


Sablarns huvudvärk som vägrar förvinna,

har haft den morlnande i en vecka nu, blää

Ovido - Quiz & Flashcards