Alla inlägg den 7 mars 2008

Av cabbe - 7 mars 2008 18:26

Nu är det äntligen städat och klart.

Nej nu ljög jag, ska ta tag i tårtorna

men det är iallafall rent och fint. =)


Sitter med ett glas vin och tar det lugnt.

Njuter av renheten runt omkring mig.


Av cabbe - 7 mars 2008 16:06

Idag är det storstädning på hög nivå,

eller man kanske ska säga låg nivå!?

Har skurat och skrubbat golvet i badrummet

på alla fyra med en liten tops. Oh det

kommer vara skinande renr här hemma

när vi är klara =)


Ska också göra räktårtorna, mums!

Vinet står i kylen och allt förbereds inför

imorgon, hääärligt!!


Av cabbe - 7 mars 2008 12:17

Vi var på stan igår, me and my honey, fikade och kikade

runt lite på vad jag önskar mig. Det var mysigt men jag

hade en dålig kropps dag igår, usch M-veckan så är super

känslig. BLÄBB


Önskelista:

x Läppglans från Dior

x Parfym (Paris Hilton)

x Maskara

x T-shirts

x Ny tratt till hårfönen

x Frisörtid

x Toalettsits i trä

x Växter


Japp sådan är min lilla önskelista =)

Ovido - Quiz & Flashcards