Alla inlägg den 19 mars 2008

Av cabbe - 19 mars 2008 11:59

Sitter med dagens andra kopp kaffe

och lyssnar på Brittan, piece of me.

Sjunger med lite falskt och flinar

för mig själv.

Ska snart iväg och måla lite. Känns

inte så jätte kul idag men men, det

är bara att lyfta på arslet och gå.

Av cabbe - 19 mars 2008 10:47


Jag heter camilla och jag är snoozare.


Det måste bara erkännas, jag snoozar så

länge jag bara kan. Idag snoozade jag i

två timmar och sitter nu här med dagens

första kopp kaffe.


Har tagit premiär duschen under det nya

duschmunstycket, my oh my, kändes

underbart! Ville duscha i all evighet..


.. men så gjorde kaffesuget sig till minnes

och jag var tvungen att gå ur. Och här sitter

jag som sagt, med en kopp rykande kaffe

kaffe, vått hår och Sophie Zelmani spelandes

sina lugna toner. Härligt!





Ovido - Quiz & Flashcards