Direktlänk till inlägg 21 februari 2008

Kaffe, choklad begär och inställd resa.

Av cabbe - 21 februari 2008 18:03

Fick verkligen en AHA upplevelse på

kroppskännedomen idag. Orkar inte

gå in på det mera men det känns så

skönt!Ahhh haaaaaaaa avslappnad

och alla tankar booorta. sköönt.

Måste säga att jag tycker detta har

hjälpt mig mer än någon terapi eller

psykolog jag gått hos.


Är sugen på en kopp kaffe, brygger det

just nu, mums. Skulle vara gott med

choklad men nee, onödigt!


Har funkat bra med maten och sötsuget.

Äter mycket frukt och något som funkar

för mig när sötbegäret känns för stort är

ananas, mumsigt! Nu känner jag verkligen

suget efter choklad men jag är starkare än

så, jajamensan!


Blir ju inget Finland i mars, skulle ju åkt dit

och överraskat IngaLill när hon fyller 50 år,

men Danne har viktiga saker i skolan som

han inte kan missa, så det blidde inget med

det. BUHU. Men det får bli en annan gång.

Var ju där förra året när Dannes syster, Linda

fyllde 30. Var skitkul!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av cabbe - 5 maj 2008 12:55

Gå gärna in på www.heartnsoul.blogg.se   där fortsätter jag skriva om mitt liv, mina tankar och mina åsikter. ...

Av cabbe - 14 april 2008 17:36

Har skaffat nu blogg för er som har missat det. Bara gå in och kika runt, kommentera gärna   WWW.HEARTNSOUL.BLOGG.SE ...

Av cabbe - 3 april 2008 18:30

oh det är inte samma sak med den nya bloggen. Trivs med min här. Varför ta betalt för bilder..grr ...

Av cabbe - 3 april 2008 13:46

Jag har nu startat en ny blogg. Gå in på www.heartnsoul.blogg.se och besök mig där i fortsättningen. ...

Av cabbe - 3 april 2008 10:47

Idag blev det en promiss direkt när jag vaknade. Gick en sväng till parken, tog väl en halvtimme. Var såå skönt. Åt en osötad fullkornsmacka men en ostbit, en kalkonbit, ett salladsblad, några gurkbitar och några paprikabitar. Sedan en kopp kaffe o...

Ovido - Quiz & Flashcards