Alla inlägg under augusti 2007

Av cabbe - 17 augusti 2007 20:16

Sitter med mina tankar och dricker en kopp tahiti te. mums smakar gott.

Varit en riktigt usel dag

sovit för det mesta.

gråtit, tankar som spunnit runt.


Men Danne är lika underbar som alltid

han har en lugnande och trygg effekt på mig.

Hans kärlek värmer...

 


Just nu sitter han och tittar på Shrek

som jag ( ursäkta om jag säger det ) tycker är ur uselt

Tycker om barnfilmer, älskar det

men de nya animerade, nej tack.


Tacka vet jag astrid lindgrens barnfilmer,

pippi, alla barn i bullerbyn osv

då är jag fast.


tecknat med som lejonkungen,

lilla sjöjungfrun, skönheten och odjuret osv....


Är trött, så vansinnigt trött





Av cabbe - 16 augusti 2007 15:09

Håller på med mitt nya projekt, gör mina egna pärlor.

Det tar sin tid och luktar i hela lägenheten

'men snyggt blir det!


Winnerbäcks nya låt är så himla skön

Måste ha!

har bara hört den en gång men den fastna direkt


Solen tittar fram lite idag, spö regna förut.

Sitter och dricker vatten

Danne kom hem tidigt idag :D

Usch vilka mardrömmar jag hade om honom i natt :(

Nej ska spela lite betapet


Lagar mat

tråkit när man gör så lätta saker

som kokar korv och pasta

det blir dannes matlåda imorgon

orkar inte stå i köket idag.


Av cabbe - 15 augusti 2007 20:38

Idag kom Danne hem med blommor till mig =). Blev så rörd att jag börja gråta. Ahh så fiiiinaaa. Älskar honom så hiiimla mycket.


är så trött så trött

trodde inte jag skulle klara gå ner på stan idag

men jag och Danne tog oss en sväng.

Köpte lite smått och fick brev postade.

Nu är jag trött som en ... aa vet inte vad

men lär nog kunna sova i natt iallafall.

Av cabbe - 15 augusti 2007 15:01

Kom inte ut idag helller, inte än iallafall, förmår mig inte. Får ångest bara jag tänker på det. Har ju verktygen så att jag ska kunna mota bort/ frågasätta tankarna men jag orkar inte. Jag är så trött. så himla trött. Jag orkar inte kämpa längre, orkar inte försöka och sedan gå tillbaka. För det gör jag alltid, går alltid tillbaka.


Skulle behöva gå till försäkringskassan och ner på stan en sväng, fan ta mig.



Trodde nog att jag skulle vara kvitt det här nu. Jag är som sagt 22 år och har levt med detta sedan jag var 14. Det är många år av rädsla och instängda dagagar i hemmet. Många dagar av gråt och förtvivlan. Tycker synd om Danne, att han ska behöva se mig så här. Att han ska leva med någon som jag. Orkar inte ens tänka på morgondagen och inte natten heller. Får sådan ångest av att det blir kväll, då ska man upp nästa dag. Jag orkar bara inte.

Av cabbe - 14 augusti 2007 18:33

::::::::


Mina tankar åker berg&dalbana inne i mitt huvud
och Gud och en av hans medhjälpare
spelar pingis med mitt liv.
Som om de inte har bättre saker för sig

                                                  
:::::::::::

Av cabbe - 14 augusti 2007 18:28



jag är bara en skepnad
en blek kopia
av det som en gång
var jag

skrattet är falskt
leendet fånigt
orden klingar sådär otäckt muntert
och det svarta runt ögonen kan döljas med lite smink.

tårarna däremot
de som ingen annan får se
de är sanna
de visar en liten del av allt jag känner.

Jag kan inte andas ensam luften är för tjock.

Av cabbe - 14 augusti 2007 18:21

                                     .........









                                                 jag känner mig trasig











                                                 ................

Av cabbe - 14 augusti 2007 18:07

Har verkligen inte varit en bra dag

är så trött på alla turer upp och ned.

Känner mig trött och sliten av alla känslor,

negativa känslor som stormar mitt inre.


Besviken på mig själv

klarar inte ens att gå ut själv längre

tagit flera steg tillbaka, igen, som så

många ggr förr. Varför kan man inte

bara må bra? Trött på orkelösheten, på att gråta

trött på all panik och all ångest. Varför ska man

vara så jävla rädd, hate this.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards