Alla inlägg under mars 2007

Av cabbe - 1 mars 2007 22:50

Jag och Danne drog ner på stan en sväng. Jag köpte tre nya nagellack, har fått långa naglar :D hihi. Och han köpte sulor till sina jobbskor. Vi var på myrorna en sväng också, han köpte några böcker och så köpte vi uno :DSedan gick vi hem till Lollan, fick se hennes nya fina lägenhet, såå stor. Ojoj vad fin den är, kan inte vara annat än lite avis *ler*. Vi tog oss ett glas vin och spelade, ny in skaffade, UNO, hade jättetrevligt!!!! Det bjöds på taccogratäng också, som var hhimla mumsigt.Ska till henne och Sara på lördag när Danne och hans band, Act of contempt, har spelning i Linköping. Men då blir det rött och mer än ett glas haha.. Nej men var trevligt. Nu är jag trött, Danne har redan somnat. sussar redan sött

Av cabbe - 1 mars 2007 11:10

Ahh vi köpte skogaholms sist, att det kan vara så gott med lite ost på och enkopp kaffe till :D. Vi har bara kört med nyttigt bröd, fullkorn och hej hopp. Gott som omväxling. Jag vet inte vad jag ska göra av dagen. Har faktist ingen aning. Pappa kommer senare med nya datan. Ska bli skönt! denna irriterar mig något fruktansvärt, hänger upp sig heela tiden, och poff helt plötsligt stängs den bara av . Man blir ju knas av det där.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards