Alla inlägg den 7 mars 2007

Av cabbe - 7 mars 2007 17:36

På fredag fyller jag 22, ojoj vad tiden går. Idag har jag inte gjort mycket, gick en tur på stan, till myrorna men hittade inget. Igår hände en hel del.. Först var det möte på skolan, börjar på tisdag gaaaah spännande!. Sedan gick jag ner på stan och mötte upp Danne när han slutade. Vi åt lunch och sedan fikade vi.Hittade ett par jeans som satt perfekt (wohooo) som jag ska få utav honom i födelsedagspresent. Han bar på en stoor påse med ett stoort paket i också ( hihi) jag är som ett barn, älskar presenter. Hoppas att det är väskan som jag velat ha så länge, men fanns bara en kvar sist, så tror den försvann för längesen .. tyvärr. Fast skulle bli glad för vad som helst. Jeansen skulle vara mer än nog.!!På fredag ska Danne laga middag, och så ska vi bara mysa. Mamma och pappa kommer förbi på dagen. Lördag kommer Lollan och Sara ( om hon inte¨åker till dalarna) vi ska dricka lite och äta lite , umgås! och på söndag kommer syrran och perry och firar mig.Tänkte fixa till min specialare, räktårta. mums. Gjorde den jämt förr. Går alltid åt som smör...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards