Alla inlägg den 6 januari 2008

Av cabbe - 6 januari 2008 22:16

Dricker varm choklad och lyssnar på

Sophie Zelmani. Jaja jag vet att

choklad inte är bra, speciellt inte om

man skulle behöva gå ner ett par 10 kg

men det är ju så gott nån gång ibland,

speciellt när man är sådär frusen och vill

mysa till det lite. Räknade ut med bmi idag

 och japp man räknas nu som överviktig.

men nej, stopp Milla.

Orkar inte bli en sån som inte tjatar om annat

än vikt, och detta ska absolut inte bli en sådan

blogg. Vikt ,utseende, skönhet bla bla. Räcker med

att jag hakar upp mig på det när jag är på fyllan.

Visst kan jag vara ego och patetisk då, men jag

tänker inte sitta här och tjata om att jag har

gått upp i vikt och ( hm kanske lite väl mycket

på kort tid) nej nej, ingen snyftis här inte.


Lät oss prata om musik istället. Det är något visst med

Sophie Zelmani, hennes texter och hennes röst, ahh!!

Jag lyssnade på henne så mycket förr, speciellt när jag

var ledsen och hade mina tunga perioder. Jag ler alltid lite

inombords när jag tänker på vad hennes musik har betytt

för mig genom åren.!


Jag är nu 22 år, snart 23 ochär det meningen att man

ska ha hunnit finna sig själv ännu? Det känns som om

det är något som utvecklas och förändras med åren ?

Man kanske aldrig finner sig själv, som så många tjatar

om är så himla viktigt, man kanske bara får en hum om

hur man fungerar.?

Jag har på något sätt byggt upp hela scenariot med att

 finna sig själv. Att man ska få insikt man aldrig haft,

att man ska finna "nyckeln" till livet. Att man bara helt

 plötsligt är lycklig, för jag har ju funnit mig själv!?! Hm

lägger tanken på hyllan tills vidare.



Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards