Alla inlägg den 3 september 2007

Av cabbe - 3 september 2007 11:59

Idag har jag tid hos Lotta

om en timme närmare

bestämt. Känner mig nervös

och ångestfylld, hatar den

här känslan. Magen kör och

kroppen skriker NEJ. Men

jag måste. Jag bara måste gå!

Somna tidigt igår, såååååå himla skönt.

Men jag känner mig lika trött som vanligt.

Ska ut och gå idag. Traska runt strömmen

med ipoden på högsta volym och höstkänslan

i kroppen. Skönt nu när det är kallare, slipper

svettas ( yttligare en bieffekkt av tabletterna)

Måste ladda mig för att ringa

tre olika samtal imorgon. Plus

att jag har läkartid på onsdag

Usch.

Gick igenom min garderob igår.yttligare

en kasse full med kläder jag inte kan ha,

som ska ner till källaren. Där ligger nog

tio kassar nu.Tio kassar på två år. Hmm.

Nu har jag bara 3 par byxor och 5 linnen

jag kan ha . Resten är myskläder ( som jag

alltid gömmer mig i )


Ska börja med Gi metoden, läst på en

hel delom det. Plus att jag måste börja

röra på mig. Jag sitter ju bara inne.


Vi pratade jag och Danne igår jag har börjat

 gömma mig i kläder. Istället för att framhäva

det bra. Jagvågar inte klä mig fint längre. Känner

mig bara ful och tjock. Köper inte heller nytt längre.

Hittar ändå inget som sitter snyggt. Känner mig

tråkig. Kännssom en del av mig försvunnit, eller

snarare en till del av mig.


På två år har jag lagt på mig 15 kg.

Jag vet att mycket beror på medicinen,

men usch, känner inte igen mig själv när

jag ser mig på kort. Jag ser så himla

pluffsig ut. Men jag har ingen ork

att göra något åt det känns det som

jag är alltid så trött.... Men jag måste

kan inte fortsätta så här.



Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
<<< September 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards