Direktlänk till inlägg 1 oktober 2007

Gratinerad kassler med paprika och pesto

Av cabbe - 1 oktober 2007 16:19

Idag blir det gratinerad kassler med paprika och pesto. Jättegott en av mina favoriter!. är superhungrig, magen kurrar och försöker göra sig hörd, och lyckas med guld stjärna i kanten.



Har inte gjort mycket av dagen, var på apoteket en sväng, köpte ny dag och nattcreme. Sedan har jag bara suttit och läst. Vet inte vad mer jag gör av dagen, finns inte mycket att göra.


Jag har suttit en del med mina dikter i helgen, men tappar sugen för det är så mycket. Borde egentligen se till att få ordning på det.

 Ska till min kusin och lämna tillbaka skivan jag lånade utav hennes pappa för typ ett halvår sedan (pinsamt dålig på att komma ihåg saker) ska ge honom en liten blomma som tack och ursäkt. Sedan måste jag förbi asken och kolla kurserna, och ringa runt några samtal. Varför skjuter man upp allt hela tiden ?- blä blir störd på mig själv.


Mmmm börjar lukta riktigt gott, paprika mums.


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av cabbe - 5 maj 2008 12:55

Gå gärna in på www.heartnsoul.blogg.se   där fortsätter jag skriva om mitt liv, mina tankar och mina åsikter. ...

Av cabbe - 14 april 2008 17:36

Har skaffat nu blogg för er som har missat det. Bara gå in och kika runt, kommentera gärna   WWW.HEARTNSOUL.BLOGG.SE ...

Av cabbe - 3 april 2008 18:30

oh det är inte samma sak med den nya bloggen. Trivs med min här. Varför ta betalt för bilder..grr ...

Av cabbe - 3 april 2008 13:46

Jag har nu startat en ny blogg. Gå in på www.heartnsoul.blogg.se och besök mig där i fortsättningen. ...

Av cabbe - 3 april 2008 10:47

Idag blev det en promiss direkt när jag vaknade. Gick en sväng till parken, tog väl en halvtimme. Var såå skönt. Åt en osötad fullkornsmacka men en ostbit, en kalkonbit, ett salladsblad, några gurkbitar och några paprikabitar. Sedan en kopp kaffe o...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards